Çağrı Merkezi Hizmetleri Programı
Genel Bilgi
Çağrı Merkezi Hizmetleri Programımız 2016 – 2017 Eğitim – Öğretim yılında fiili olarak eğitimine başlamıştır.
Günümüzde işletmeler müşteri odaklı politikalar ile gelişimini ve devamlılığını sürdürmektedirler. Öyle ki günümüz değişen toplumsal koşullarında bireylerin beklenti ve istekleri gittikçe farklılaşmaktadır. Böyle bir süreçte bir işletmeyi bir ileri safhaya taşıyacak olan temel ölçüt mevcut müşterileri elde tutmak ve yeni müşteriler kazanmaktır. Bu sebeple işletmeler müşteri tatminine ağırlık vermektedirler. Bu kapsamda çağrı merkezleri de işletmeciler açısından müşteri ilişkilerinde yaratılan katma değer olarak nitelendirilmektedir. Müşteriler ile ilişki kurmak, müşteri-işletme arasında uyumlu ve sağlıklı bir iletişim kanalı oluşturmak ve müşteri memnuniyeti sağlamak için en ideal platformu sunan çağrı merkezleri, bugün kurumsallaşmış işletmelerin markaları için kritik bir rol üstlenmektedir. Dünya’da ve ülkemizde hızlı bir gelişim göstermekte olan çağrı merkezlerinin en temel sıkıntısı bu alanda mesleki eğitimin yeterli olmamasının yarattığı nitelikli eleman eksikliğidir.
Bu kapsamda bu programın temel amacı, istihdam sahası giderek artan ‘çağrı merkezi’ sektöründe yaşanan nitelikli eleman ihtiyacının karşılanmasıdır. Değişen ve gelişen iş dünyasının gereksinimlerini karşılayabilecek bilgi ve becerilerle donatılmış, bilgisayar kullanımında uzman, ikna kabiliyeti güçlü, iletişim becerisi yüksek, etkili konuşma becerisi olan, diksiyonu düzgün, stres ve kriz yönetimi konusunda uzman nitelikli işgücü yetiştirilmesi hedeflenmektedir. İstihdam oranı her geçen gün artmakta olan bu alana yönelik yetiştirilecek olan nitelikli elemanlar ile makro düzeyde işsizlik oranını azaltacak bir etki yaratmak hedeflenmektedir.
Akademik Personel
Ders Kataloğu
Çift Anadal / Yandal Programları
Çift Anadal Programı: Öğrencilere, asıl bölümlerinin yanı sıra ilgi duydukları başka bir bölümde de lisans derecesi alma imkanı tanır. Bu programda, öğrenciler iki farklı bölümün derslerini tamamlayarak her iki alanda da diploma sahibi olabilirler.
Yandal Programı: Öğrencinin asıl bölümü dışında ilgi duyduğu başka bir alanda belirli sayıda ders almasını sağlar. Yandal programını tamamlayan öğrencilere, bu alanda resmi bir sertifika verilir; ancak bu, ikinci bir lisans diploması anlamına gelmez.
- Çift Anadal ve Yandal programlarına ulaşmak için tıklayınız.
Değişim Programları
Öğrencilere, belirli bir süre boyunca yurtiçi veya yurtdışındaki başka bir üniversitede eğitim alma fırsatı sunar. Bu programlar sayesinde öğrenciler, farklı kültürleri tanıma, yabancı dil becerilerini geliştirme ve uluslararası akademik deneyim kazanma imkanı bulurlar. En yaygın değişim programları arasında Erasmus+, Mevlana ve Farabi gibi programlar yer alır.
- Erasmus Programı için tıklayınız.
- Mevlana Programı için tıklayınız.
- Farabi Programı için tıklayınız.
Genel Bilgiler
Çağrı Merkezi Hizmetleri Programımız 2016 – 2017 Eğitim – Öğretim yılında fiili olarak eğitimine başlamıştır.
Günümüzde işletmeler müşteri odaklı politikalar ile gelişimini ve devamlılığını sürdürmektedirler. Öyle ki günümüz değişen toplumsal koşullarında bireylerin beklenti ve istekleri gittikçe farklılaşmaktadır. Böyle bir süreçte bir işletmeyi bir ileri safhaya taşıyacak olan temel ölçüt mevcut müşterileri elde tutmak ve yeni müşteriler kazanmaktır. Bu sebeple işletmeler müşteri tatminine ağırlık vermektedirler. Bu kapsamda çağrı merkezleri de işletmeciler açısından müşteri ilişkilerinde yaratılan katma değer olarak nitelendirilmektedir. Müşteriler ile ilişki kurmak, müşteri-işletme arasında uyumlu ve sağlıklı bir iletişim kanalı oluşturmak ve müşteri memnuniyeti sağlamak için en ideal platformu sunan çağrı merkezleri, bugün kurumsallaşmış işletmelerin markaları için kritik bir rol üstlenmektedir. Dünya’da ve ülkemizde hızlı bir gelişim göstermekte olan çağrı merkezlerinin en temel sıkıntısı bu alanda mesleki eğitimin yeterli olmamasının yarattığı nitelikli eleman eksikliğidir.
Bu kapsamda bu programın temel amacı, istihdam sahası giderek artan ‘çağrı merkezi’ sektöründe yaşanan nitelikli eleman ihtiyacının karşılanmasıdır. Değişen ve gelişen iş dünyasının gereksinimlerini karşılayabilecek bilgi ve becerilerle donatılmış, bilgisayar kullanımında uzman, ikna kabiliyeti güçlü, iletişim becerisi yüksek, etkili konuşma becerisi olan, diksiyonu düzgün, stres ve kriz yönetimi konusunda uzman nitelikli işgücü yetiştirilmesi hedeflenmektedir. İstihdam oranı her geçen gün artmakta olan bu alana yönelik yetiştirilecek olan nitelikli elemanlar ile makro düzeyde işsizlik oranını azaltacak bir etki yaratmak hedeflenmektedir.
Program Tanıtım Sunusu
Bir bölüm veya programın temel özelliklerini, eğitim olanaklarını ve hedeflerini tanıtmak amacıyla hazırlanan sunumdur.
İletişim
Adres : Şehit Bülent Yurtseven Kampüsü, Tuzluca Meslek Yüksekokulu Müdürlüğü
- Çağrı Merkezi : 444 9 447
Telefon: +90 476 223 00 10 - 3405 - Faks: +90 476 223 00 17
- E-posta: tuzluca@igdir.edu.tr
Program Tanıtım Sunusu
Bir bölüm veya programın temel özelliklerini, eğitim olanaklarını ve hedeflerini tanıtmak amacıyla hazırlanan sunumdur.